Tagging
Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ αναγνωριστικών ενδείξεων στο περιεχόμενο του Ίντερνετ συνιστά τη νέα μέθοδο αναζήτησης πληροφοριών στον παγκόσμιο ιστό
Καθώς ολο και περισσότεροι άνθρωποι ανεβάζουν προσωπικό υλικό στο Διαδίκτυο, καλούνται ταυτόχρονα να δώσουν λέξεις-κλειδιά που το προσδιορίζουν για την καλύτερη οργάνωση των πληροφοριών που παρουσιάζονται στο Ίντερνετ. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του Ινστιτούτου Pew, η τάση αυτή αυξάνεται σημαντικά ανάμεσα στου χρήστες Ίντερνετ στις ΗΠΑ. Συγκεκριμένα, περισσότερο από το ένα τέταρτο (28%) των Αμερικανών έχουν βάλει τέτοιου είδους «ετικέτες» στο περιεχόμενο που έχουν ανεβάσει στο Ίντερνετ, είτε πρόκειται για κάποια φωτογραφία, κείμενο ή blog.
Η διαδικασία της τοποθέτησης ετικετών, γνωστή και ως «tagging», αποκτά ιδιαίτερη σημασία για πολλούς δικτυακούς τόπους που φιλοξενούν φωτογραφίες που ανεβάζουν οι χρήστες. Με τον τρόπο αυτό, γίνεται πιο εύκολη η αναζήτηση για τους επισκέπτες αυτών των ιστοσελίδων ενώ ταυτόχρονα κατηγοριοποιούνται οι πληροφορίες.
Το tagging μπορεί να πάρει πολλές μορφές. Η Google χρησιμοποιεί τους «σελιδοδείκτες» για να κατηγοριοποιήσει τις σελίδες που φιλοξενεί στη μηχανή αναζήτησης της, ενώ άλλες ιστοσελίδες προσφέρουν τη δυνατότητα στους χρήστες τους να βάλουν ετικέτες στο περιεχόμενο τους χωρίς πολλές φορές να το καταλάβουν.
Σύμφωνα με τον Ντέιβιντ Βάινμπεργκερ, συνεργάτη καθηγητή του πανεπιστημίου Χάρβαρντ των ΗΠΑ, αυτός ο νέος τρόπος οργάνωσης των πληροφοριών επιτρέπει στους ίδιους τους χρήστες να ορίσουν την ταξινόμηση των πληροφοριών, στοιχείο που μελλοντικά θα επιτρέψει την αμεσότερη συμμετοχή τους στην εξέλιξη του Ίντερνετ.
Source: Insomnia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου